Verzending

VERZENDING is GRATIS!
We waarderen uw belangstelling voor het winkelen via onze webshop. Hieronder vindt u een lijst met antwoorden op al uw vragen mbt de verzending.

VERWERKINGSTIJD ZENDING

Alle bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen verwerkt, afhankelijk van de vraag naar het (de) bestelde product(en). Houdt u er rekening mee dat er geen verzending is in het weekend en op feestdagen.

Bovendien kan de verzending enkele dagen vertraging oplopen bij grote bestelhoeveelheden. Als er echter vertragingen zijn, zullen wij u per e-mail op de hoogte brengen. Wij verzoeken u ons voldoende tijd te geven om onze verplichtingen in deze zaak na te komen.

LEVERTIJD

De levertijd bedraagt minimaal 5-13 werkdagen (weekenden en feestdagen niet meegerekend). Vertragingen zijn ook te verwachten als gevolg van de pandemie waarmee wij allen wereldwijd worden geconfronteerd. Wij respecteren en volgen de nieuwe protocollen en procedures voor koeriers en luchthavendouane. Soms kunnen er echter vertragingen optreden, vooral tijdens de feestdagen, wat te verwachten is als gevolg van de grote vraag van klanten naar bestellingen.


BEVESTIGING VAN VERZENDING

De bevestiging van de verzending wordt, samen met het (de) traceernummer(s), door de afzender per e-mail verzonden zodra de bestelling in het systeem is verwerkt.

RETOURKOSTEN

Alle artikelen die naar ons magazijn worden teruggestuurd, zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Gelieve er rekening mee te houden dat u eerst de retourbon dient aan te vragen bij de klantendienst info@alayona.nl vooraleer u de goederen terugstuurt voor verdere behandeling. Anders is het bedrijf niet verantwoordelijk in geval van verlies of beschadiging tijdens de terugzending.

SCHADE

Alayona Amsterdam is verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van producten tijdens verzending. Als de ontvangen bestelling niet in goede staat is, beschadigd of de verpakking gescheurd is, moet u contact opnemen met onze klantenservice info@alayona.nl en ons een foto van het pakket bezorgen en contact opnemen met het koeriersbedrijf dat verantwoordelijk is voor de afhandeling van uw pakket.

Alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen moeten worden bewaard om een claim te kunnen indienen